Carlijn Coacht: hulp op maat


Wie ben ik?

Ik ben Carlijn. Ik help mensen die het moeilijk hebben, dat is mijn werk. Ik vind het fijn om mensen te helpen.
Ik hou van dieren en van kunst. Ik heb kippen en katten, daar maak ik mooie foto's van. Wat doe jij graag?

Ik help je graag als je zorgen of problemen hebt. Samen kijken we wat jij nodig hebt.

Voor wie werk ik?

Voor iedereen die hulp of zorg nodig heeft.

Bijvoorbeeld bij:

           - op jezelf wonen

           - als je problemen hebt met iemand

           - als je je eenzaam voelt.

Waarom kies je voor mij?

  • Ik luister goed en kijk wat jij nodig hebt.
  • Ik weet veel over zorg en begeleiding.
  • Samen maken we een plan dat werkt voor jou.

Soms is het lastig om alles alleen te doen. Ik luister, denk met je mee en bied hulp. Samen werken we aan een oplossing.

Wat doe ik?

  • Agenda: Samen zorgen we voor overzicht in je dag.
  • Omgaan met problemen: Ik help je sterker te staan in moeilijke situaties.
  • Samen oplossingen vinden: Voor jouw zorgen of uitdagingen.

Hoe werk ik?

  • Ik geef hulp die bij jou past.
  • Ik ben er ook voor heel moeilijke dingen.
  • Ik kan korte tijd helpen, maar ook heel lang blijven.

We beginnen met een gesprek. Jij vertelt wat je nodig hebt. We maken een plan dat bij jou past.

Heb je een vraag? Stel hem hier onder.